Movie Cars Zlín Půjčovna historických aut do filmu

en / cz
Nebyla vybrána žádná auta k rezervaci.
Auto 01 Auto 02 Auto 03

Veteráni

Slavné značky a jedinečné, vzácné exempláře. Vozidla, která jsou legendami. Auta s duší a s vlastními příběhy.

Motocykly a kola

Skutečné motocyklové unikáty a historické bicykly.

Nenašli jste, co jste hledali?

Napište nám svoji představu a konkrétní požadavky. Rádi vám pomůžeme.

Příběhy našich aut

Vyhledávání

podle časového období

zadejte rok

Cimrman | -

rok výroby: 2000
typ vozu: Nezařazeno
stav: pojízdné
katalogové číslo: 121
auto s příběhem

Laurin & Klement | 100

rok výroby: 1920
typ vozu: Nezařazeno
stav: pojízdné
katalogové číslo: 109

Původní označení typ „A" bylo pokládáno podle tehdejšího hodnocení za malý vůz. Čtyřválec vodou chlazený, vyrobený již se čtyřstupňovou převodovkou a čtyřsedadlovou karoserií, byl standardně dodáván jako otevřený faeton. Změnou vrtání a zdvihu byly z tohoto typu provedeny další modely až do luxusního šestiválce se šoupátkovým motorem. 

Indian | 101 Scout

rok výroby: 1928
typ vozu: Motorka
stav: pojízdné
katalogové číslo: 124

Indian Scout byl motocykl vyráběný firmou Indian Motocycle Company v letech 1920 až 1949. Byl to nejúspěšnější model značky Indian. Tento model „Scout 101" byl opět navržen Charlesem B. Franklinem, měl tužší rám než předchozí Scout, větší sklon vidlice, delší rozvor a nižší posez. Byl to první Scout s přední brzdou. 

Laurin & Klement | 110

rok výroby: 1923
typ vozu: Nezařazeno
stav: pojízdné
katalogové číslo: 110

Původní označení typ „A" bylo pokládáno podle tehdejšího hodnocení za malý vůz. Čtyřválec vodou chlazený, vyrobený již se čtyřstupňovou převodovkou a čtyřsedadlovou karoserií, byl standardně dodáván jako otevřený faeton. Změnou vrtání a zdvihu byly z tohoto typu provedeny další modely až do luxusního šestiválce se šoupátkovým motorem. 

ZIL | 111

rok výroby: 1962
typ vozu: Kabriolet
stav: pojízdné
katalogové číslo: 101

ZIL (111), zkratka názvu Zavod imeni Lichačeva, je ruská automobilka sídlící v hlavním městě Moskvě. V současnosti se zaměřuje především na výrobu nákladních automobilů, z dob Sovětského svazu přetrvává výroba luxusních limuzín pro státnické a diplomatické účely a výroba autobusů. 

V letech 1931 až 1956 nesla automobilka název ZIS, neboli Zavod imeni Stalina. Po odsouzení Stalinových zločinů v roce 1956 podnik přejmenován na ZIL podle jeho dlouholetého ředitele Ivana Alexejeviče Lichačeva (1896–1956). Dnešní název firmy zní AMO ZIL. 

Vystavený vůz používal L. I. Brežněv. 

Kontakty: